Tuesday, February 9, 2010

HOMESICKNESS!!!

KENAPA AKU HOMESICK:

  1. aku rindu mak aku.....aku rindu nak dengar mak aku marah2 aku coz aku malas nak tolong dier kat umah.
  2. Aku rindu abah aku ....aku rindu nak dengar abah aku cakap "adik tolong picit kaki abah nanti abah kasi DUIT".
  3. Aku rindu anak buah aku....aku rindu time dier cakap "acik tolong watkan susu".
  4. Aku rindu abang aku time dier cakap "dik tolong jage kedai jap aku nak blik umah jap nati aku bagi UPAH".
  5. Aku rindu akak aku...aku rindu time dier cakap "dik ble ko nak blik umah".
  6. Aku rindu nak sepahkan bilik aku kat umah.
  7. Aku rindu nak bagi ikan2 gemuk aku makan.
  8. Aku rindu nak dengar mak aku gosip2 ngan aku pasal adik beradik aku.
  9. aku rindu nak bangun pagi coz kene anta mak aku pegi pasar.
  10. aku rindu family aku coz dorang tahan ngan perangai aku....

No comments: