Friday, February 12, 2010

AIR ASIA ONLINE BOOKING

Erm....arie nie aku tolong tempah tiket air asia tuk ayah aku.1st time aku wat der nie and aku agak Blurrr dan sedikit lembap (sebenarnye memang lembap abis tadi).Tula owang cakap lau masuk pat owang jangan men redah jer....kan da sesat.Aku nie agak lembap la kan lau masuk bab nak gune teknologi yang canggih2. Nak pendek cite aku punye sesat kat website air asia tu same cam aku sesat tyme 1st tyme aku gi mid mude2 dulu,cume tyme nie tak penatla kan sal aku duduk jer ngadap laptop aku nie.Tibe2 tyme abah aku ngah bebel (mendesak dengan muke ngantuk) aku dapat idea nak check tutorial cam ne nak wat online booking,jap gi 5 minit pas tu terus siap.Conclusion yang aku dapat wat kan "now everyone can fly if they know how to use online booking".Tapi aku ske pening2 pon pastu ayah aku ajak aku makn seafood....Yum Yum Yum....da lame tak makan tu dok umah sewa x mampu aku nak makan seafood sedap2....

No comments: