Saturday, February 9, 2013

BINTANG MENCARI BINTANG = ZIZAN RAZAK

Salam semua....

Aku nak story dengan korang pasal BINTANG MENCARI BINTANG program baru tv3 tu kan. Apa ciri2 yang diorang cari tu aku tengok ada persamaan dengan ZIZAN RAZAK!!!!! Yela korang pon tau PENCARI BINTANG tu terdiri daripada :
  1. Aflin Syauki
  2. Senario
  3. Raja Azura
  4. Harun Saleh Bachik
Nie je nama PENCARI BINTANG yang aku tau klau tak silap aku, yang lain tu aku xtau la klau ader lagi tapi tu bukan point aku nak story pasal diorang. PENCARI BINTANG yang aku tau, diorang nak cari BINTANG  macam 

ZIZAN RAZAK

Yela si PENCARI BINTANG sibuk benar nak orang yang boley melawak like ZIZAN as what i see


Lagi satu diorang nak orang yang boleh menyanyi and suara ZIZAN nie kira sedap menyanyi and siap boley rap lagi kan, aku pon layan sangat2 lagu dier dengan KAKA 



Dan yang paling penting diorang nak orang yang boley berlakon. ZIZAN RAZAK siapa tak kenal pelakon dari tak jadi hero sampai jadi hero kan.... and cite Favorite aku HANTU KAPCAI. Jadi adakah tv3 sibuk mencari bintang seperti ZIZAN yang serba boleh disebabkan orang skarang minat hiburan more in melawak punye term nie????? I think so, and what r u thinking.....














No comments: