Tuesday, February 12, 2013

SHILA AMZAH luv sory

Salam semua....

Aku baru je post 3 stage cinta boyftriend and girlfriend semalam dan oleh kearan naluri kecintaan yang kuat tetibe terasa nak search pasal SHIAL AMZAH and SHAHNAZ coz actually i luv both of them tengok cam sweet je gitu kan and sangat2 transparant dalam relationship diorang. Oleh kerana aku nie memang kurang skit tengok tv bab gosip2 dunia hiburan nie. So semalam aku tekejut ble tengok kat youtube SHILA nangis + nyanyi lagu Ombak Rindu. Korang boley tengok kat bawah nie :





Bila aku tengok video nie, aku rase ND LALA and SHANAZ need to do sumthing la kan :

ND LALA :
Pada aku mungkin ND LALA melarang diorang berkawin sebab tak berkenan dengan dengan perangai SHANAZ (panas baran gitu) tapi apa yang ku nampak SHANAZ tu xder la panas mane pon and ND LALA tu mungkin tak senang dengan hubungan dorang yang transparent sangat nie so nampak macam dier bukan orang penting lagi bagi SHILA sebab jadi ape2 je SHANAZ yang bersuara or ND LALA nie memang very over protected sangat2. ND LALA grow up what the most important then your SHILA baby happiness kan... 

SHANAZ :
For you SHANAZ walau macam name pon ND LALA tetap ayah SHILA and orang tua nie ada ego yang tersendiri it's all about how u manage your relationship ngan orang tua... Tak salah kan klau u mengalah or rendahkan ego u sebagai lelaki untuk kebahagian SHILA. Lagi satu transparent sangat nie tak bagus untuk relationship you all kan... yela dunia artis gitu.

SHILA :
Be strong SHILAand aku rase dier handle problem dier bagus bagus jugak.... Bila aku tau kisah diorang nie kire macam cite hindustan gitu but no problem la semua masalah boley solve yang penting lau cite hindustan kan happy ending cuma bila tengok video tu rase macam SHILA baru lepas nikah je gitu serba putih la kan...

Aku pernah kenal dengan orang yang kisah cinta dier lebih kurang SHILA and SHANAZ nie and i think its really give a big impact for that person i know... so harap SHILA and SHANAZ tak jadi cam orang yang aku kenal nie. Lagipon tak bagus klau dorang da break nati jumpa orang lain membabitkan perasaan orang lain pulak... ape aku merepek nie HAHAHA.....


No comments: