Wednesday, March 3, 2010

NIYANG RAPIK


Semalam aku pegi tengok cite NIYANG RAPIK nie ngan membe aku. Sampai2 aku terus je gi counter and ngan confident level yang agak tinggi aku tanye la akak counter tu:
AKAK COUNTER : Ye dik nak tengok cite pe??? (lebih kurang cam tu la)
AKU : PUAKA NIYANG RAPIK ade?????
AKAK COUNTER : PUAKA NIYANG RAPIK xdela dik (sambil gelak and aku muke agak blur...) NIYANG RAPIK ader la....
AKU : Eh silap2, NIYANG RAPIK bagi 2 ek... (ngan muke malu)

p/s : len kali jangan men serbu je, tu la kawan ajak tengok dulu cite kat screen x sabo nak g counter terus...padan muke aku.

Aku rase cite nie cite antu malaysia yang okla. Kire bebaloi la aku beli tiket wayang nie. Pelakon dier semue memang pandai belakon, pengarah dier pon pandai mengarah, jalan cite pon ok, pasal aku banyak gak tekejut + menjerit skit dalam cite. So, idup filem melayu!!!!


No comments: