Wednesday, March 3, 2010

BABY by JUSTIN BIEBER

Arie tu (da lame da) tyme akak aku nak anta aku balik umah sewa aku, aku suh akak aku bukak fly fm, pastu dier pon bukak la kan, pastu kuar satu lagu nie, aku pon 1st tyme dengar bes jugak la lagu nie tapi dalam atie aku cakap pompuan mane yang nyanyi lagu nie...best gak lagu nie sambil berfikir macam ku kenal jer suare nie, pastu akak aku cakap "dik ko kenal x sape nyanyi nie"
pastu aku terus gelak besar and cakap "la... aku tau dak nie yang nyanyi patut la suare cam kenal jer". So arie nie aku search la video clip dier memang comey abis la....bile la suare tu nak tukar kan, muke da comey da....Tapi kali nie aku rase girlfriend dier dalam video BABY nie sesuai daripada video ONE TIME. Aku rase video dier semue agak comey la....watch this video:


No comments: