Monday, March 29, 2010

KTM dan orang-orangnye

Aku happy dapat balik umah walaupon x derla wat pe2 pon just dok umah membazir air and lektrik mak bapak aku jer. Sebab aku tekat nak balik umah walaupon abah aku x kasi...so aku amik langkah drastik balik naik KTM... Banyak kali gak aku pk tapi atas sokongan bersame abang aku aku pon balik la semalam nek KTM. Kirenye semalam pas makan ngan housemate aku... YATRE yang bek atie pon tolong la anta aku kat KTM padang jawa... So macam2 bende yang aku tengok and jadi kat aku.... Rase macam menarik jer balik kali nie... Yela slalu nek kete pastu da sampai da...kali nie len skit la. Antara kejadian yang jadi tyme tu lalala....

  1. Tyme turun aku tanye YAT nak 2gu side mane, YAT jawab side depan tu jer and pesan jangan sesat2.
  2. Tyme nak bli tiket ade sorang budak nie tanye pak cik counter macam soklan (maybe 1st tyme nek KTM kot).
  3. Dak yang same cakap tiket dier cam rosak so xley lepas padahal dier tebalik masukkan tiket. (kompem dier 1st tyme nek KTM)
  4. Aku nek jer dapat tempat duduk (x sangka betuah gak aku nie).
  5. Sampai kat station Shah Alam serombongan Pelajar+Lecturer riuh abis kat dalam KTM sibok cite pasal nak pegi tengok rakaman Tv ape tah aku pon x dengar sangat yang aku dengar lecturer dier suh diorang jadi wartawan hiburan....
  6. Sampai kat KL centre aku kene tukar train amik yang pegi SEREMBAN and aku berjaya menolak orang2 yang pe2 tah bagi offer yang tah pe2 kat aku huhuhu...
  7. Aku nek train yang macam sardin nasib bek sempat nek setelah aku berebut sakan ngan orang2 len.
  8. Seorang Mak Cik yang bek bagi aku duduk sebelah anak dier yang kecik tu... (Time kasih mak cik 100x).
  9. Aku dalam atie pk xder la besa sangat aku pasal ley lagi share ngan anak dier...Lalala pasan kecik.
  10. Pemandangan aku terganggu dengan lelaki yang baget ensem di situ tetapi yang aku x tahan bulu ketiak lebat abis....x tahan aku tengok so aku pon pure2 tido la dalam tu....
  11. Last skali aku dengar ringtone justin bieber....ingatkan phone aku rupe2nye laki sebelah aku...laki pon minat justin bieber????
Tula yang jadi sepanjang perjalanan aku...Aku ske2...klaka tengok gelagat orang len dalam train....
Aku bosan la da nak kene balik Shah alam...Pe2 pon hidup perlu di teruskan. lalala.....

1 comment:

Yatre Hayati said...

woi ko bm dulu dapat bape?? ko same jer aku..nak eja dilema jadi delima.. ko nak eja tekad jadi tekat!!
apakah !!