Monday, March 15, 2010

COME BACK TO MAMA SAYANG

HARI YANG GELAP aku masih gak gelap dan sekarang aku rase semakin malap jer....cam cuaca mendung yang ader sinaran matahari paling minimum la kirenye...... Mane xnye...aku suh housemate aku downloadkan lagu tuk aku pastu dier cakap da dapat da...aku pun rase cam miracle jer la kan pasal semalam aku try x dapat2, yang menjadikan idup nie malap tyme aku nak amik lagu tu dari laptop dier, aku cari la pendrive cOmey aku....x jumpe2 gak... dimane la pendrive aku tu menyorok kan... dala minggu nie gak aku punye mP3 pon ilang tah mane.... confuse aku... skarang nie memang musim ilang barang ker ape????? aku rase cam nak wat jejak kasih jer kat umah cari balik mP3 and pendrive cOmey tu.... "cOme back to mama saYang....". Tapi yang watkan ader skit sinaran matahari dalam idop aku arie nie abah aku da masukkan wit tuk aku + selendang aku order da nak dapat malam nie + dapat download gambar JUN yang cOmey2...lalala.... betul la kate unCle Einstein tu...semua nie mind set jer kan.....

1 comment:

Yatre Hayati said...

relax a yama!! eberything will be fine