Sunday, March 14, 2010

HARI YANG GELAP

Hidup aku nie bosan jer arie nie xder berite yang menggembirakan pon. Pagi2 (xderla pagi aku rase) maksud aku bangun2 jer aku terus jawab phone (mak aku call) and ngan confident level mak aku yang tinggi melangit tu memberi statement yang tah pe2 bagi aku yang baru bangun tido nie "adik tengah buat aper...SELAMAT ARIE JADI" rase cam nak tetanggal jer telinga aku dengar.... bila plak la mak aku lahirkan aku tarikh nie....(dengan pale yang blur2 baru bangun) aku dengan rase kecewa terus jawab "BUKANLA!!! bukan arie nie...mak nie". Mak aku dengan suare selambe + muke selambe (aku rase) terus tanye "tengah wat ape...sihat ker x (sambil tegelak kecil)?". Mungkin kerane permulaan hidup yang kurang menarik maka sepanjang hari aku hanya mampu tido dan makan sahaja (+++ cerita hal kehidupan dengan roomate aku). So untuk tingkatkan keyakinan untuk mengharungi hidup ini, aku pon dengan rajin pegi la search life qoutes kat google. Tetibe jumpe yang nie and aku rase sangat bagus untuk diri aku yang tengah tah pe2 jer otak nie... yela maksud aku not functional as usual. So renung2kan:

There are only two ways to live your life.
One is as though nothing is a miracle.
The other is as though everything is a miracle.

By Albert Einstein


No comments: