Friday, March 12, 2010

TERIMA KASIH


aku rase hari aku indah jer arie nie bila pk kan hal2 yang berlaku malam semalam. Rase da lame aku x besuke ria (lame ker). Terima kasih, arigato gozaimasu, syukran kepada kawan2 kerana hal yang indah semalam. Erm... aku rase memang da lame x karok and nie pun 1st tyme kite same2 karok atau lebih tepat mengarut. Terima kasih jugak untuk lawak2 yang berlaku semalam. Terima kasih jugak untuk late dinner kite bersame. Lagi sekali terima kasih untuk semua yang jadi semalam:

FIDA : Kerana memberikan statement yang bernas seperti "kesian anak sulung lahir dulu tapi x dapat anak buah" dan "kenape semue anak bongsu da ader anak buah ek".
TINI : Kerana prihatin terhadap keselamatan jalan raye semase melintas tapi kurang hati2 apabila memakai SEPATUnya sendiri.
MUN : Kerana mampu mandi dalam mase 20 MINIT sahaje. Satu pencapaian terbaik untuk MUN.Syabas!!!
E'IN : Kerana menjadi teman duet ku dan suare yang paling baik antara kite semue la aku rase..(yela kot).
NIZ : Kerana amik gambar2 nie and bagi gambar2 nie.
YAT : Kerana sanggup menumpangkan aku and buat MUN dapat join kite KAROK.

No comments: