Thursday, March 11, 2010

DSC Oh DSC



Owang cakap jadi CHEMIST nie bosan....skarang aku cakap CHEMIST memang bosan... (aku pon bukan CHEMIST kot tapi tyme nie lebih kurangla)
arie nie pagi2 lagi aku da bangun (xder la pagi sangat pon) siap cepat2 pastu tewus masuk lab.... kirenye aku x masuk class la pada pagi JUMAAT yang indah nie.... (sowie Dr Yus) aku sebenarnye bukan la malas sangat nak gi class tapi otak aku nie xley stop pk ble aku nak abis wat FYP aku nie...owang len semue da nak siap...So aku bosan sangat nie aku pon nak dedikasikan sebuah sajak tuk DSC yang dah musnahkan mase senang lenang aku nie.....

DSC oh DSC,
mengape ko nak analyze LEMBAP sangat,
mengape ko nie xley cakap,
mengape ko nie bosan sangat,
mengape ko slalu wat aku pening pale,
mengape ko slalu wat aku ulang2 analyze sample yang same,
mengape ko dok kat blog G,
mengape ko jauh nun disana sedangkan lab aku nun jauh di sini,
mengape ko jauh ngan cafe,
mengape ko nie besar sangat,
mengape ko bewane biru dan berscreen leper,
mengape ko slalu musnahkan arie2 bahgia aku,
mengape DSC mengape,


No comments: