Sunday, April 25, 2010

DAUS Akademi Fantasia 8

Baru 1st paper da rase cam x tentu arah lak...susah la jawab paper adv tadi....penat jari tekan2 kakulator and perah otak ingat semue dende yang boley di ingat. Tetibe aku pk nape la aku amik chemistry...yela skarang baru tau aku x minat sangat pon bende ngarut nie semue..mintak2 lepas la semue paper..x sanggup den nak dok sini lagi...nak amik angin len lak... Pas jawab mood aku cam x ok jer...so tuk hiburkan hati online la tengok youtube bebanyak....tengok JUN bebanyak so boley gelak and ilang la stress nie...

Tadi tyme makan malam ingat nak makan kat barra, tapi mamak barra yang tah pe2 tu wat aku n kawan2 dok tugu skit punye lame x amik2 order pon...nak cakap bz...aku tengok xder la bz sangat...poyo jer lebey mamak2 tu...so kitowang bangun pastu gi makan kat Pak Li aku rase name kedai tu...pastu tengok AF jap... da lame da aku x tengok AF. Skarang nie semue x bes pon aku tengok...suare cam suam2 kuku jer la..muke pon ok jer la...tapi tah cam ner aku ley ske tengok sowang nie name dier DAUS. aku pon x brape nak follow sangat..just ske gitu2 jer la...tapi tadi tengok dier nyanyi cam ok tapi cam x ok... Ingat lak alkisah aku ske tengok dier pasal dier nyanyi lagu cari jodoh je...tapi x bes pon dier nyanyi kakak aku cakap...


nie la DAUS yang aku ske tengok. Tapi tadi search kat youtube dier nyanyi pon ok la...cam tahap owang slalu karok kot pade aku... xdela power mane dan yang pelik tyme nie semue dak AF cam nyanyi x kene ngan tekak telinga aku...aper ayat aku nie...pe2 pon good luck tuk DAUS..chaiyok2!!! Gambate ne....




No comments: