Thursday, April 15, 2010

STRESS!!!!!!!!



Aku sangat STRESS sekarang....banyak bende yang aku xske minggu nie...semue bende pon aku xske...tibe2 jer te-pk klau aku ader power cam dalam citer HERO tu kan best...Aku nak stop semue yang jadi minggu, bende yang aku nak wat sangat TIIIIIIDOOOOO 24 jam, pastu aku nak JEEERRRRRIIIIITTTTT cam owang giler sampai aku xder suare and aku nak balik umah nak jumpe MAK+ABAH aku. Aku winduuuuu ABAH and MAK aku sangat.....

Aku windu kat ikan emas aku....da lame x tengok dier berenang-renang....ble aku tengok ikan aku rase cam aman and tenang jer...dala last tyme aku tengok dier sakit perut...same jer cam ABAH aku...hahaha..hepi lak ble pk pasal ikan aku kat umah, ble pk dapat makan asam pedas mak aku...aku da bosan dok cini asyik makan nasi bungkus jer xpon mamak barra tu masak...bOhsan..bOhsan...

Aku benci sebab aku xley balik umah minggu nie...SEDEY sangat...ABAH aku operation arie nie, tapi aku xder pon kat citu....bukan xnak datang tapi xley datang... rase cOl tadi pon cam x cukup...sedey dengar suare ABAH aku...dier cakap ok..tapi suare cam x ok jer...tapi akak aku cakap ok jer...tapi aku still x puas atie lau aku x tengok ngan mata kepala aku sendiri....harap2 ABAH aku kuar hospital cepat..(amin...) AKU BENCI 10x mase sekarang... x sabar aku nak tunggu arie isnin, aku akan begegas balik umah lepas abis presentation tuk thesis aku...

Pasal nak present nie pon aku STRESS..... asal la cepat sangat da nak wat presentation... kenape semue bende cam xley jadi slow2...Aku dapat agak da aper yang jadi tyme present nati...

nie antara perasaan aku b4 nak present sambil tengok owang len present results diowang

adekah nasib aku nati tyme present same ngan nasib telur nie Arrghhh....takotnye pk

ok aku nak stop pk bukan2 tuk arie isnin nie...aku nak betulkan slide aku ....sok nak present depan supervisor aku....tarik nafas dalam-dalam...lepas...haaaaaa....



No comments: