Wednesday, April 14, 2010

Satu Hari Bersama Organometallic

Aku x tau aper aku wat kat sini pagi2 buta nie...aku sepatutnye siapkan slide tuk present thesis isnin nie and study material....mungkin tekanan amik test organo tadi sampai aku online pagi2 nie...biar la...disebabkan otak aku nie space kecik sangat so, tuk delete memory organo tadi kene la tengok video justin bieber banyak2....

Erm arie nie aku banyak abiskan mase kat library, yela study organo la kate kan... tapi setelah otak aku agak tepu study organo kiteowang sibuk amik gambar... pas nie da xder nak duduk library lagi da....da abis blaja la kate kan...

           say peace to organo

           rakan study semeje cube menghilangkan stress

              aku dan dier study


 mereka pon study juga

 mereke di belakang juga perlukan bukti study di dalam library???

penat da adsorb semue reaction...saturated da otak nie...

Nie la yang aku ngan dieowang buat...study+gossip+study+gossip+study+snap pic...lalala... Abis test jer aku ingat malas nak g makan..tapi da alang2 turun bawah aku join la diorang makan...aku nie antara orang2 yang x berape nak kenal sayuran2 tapi tadi tyme makan...kawan aku bole confuse TAPAI ngan KUIH KOCI!!! Apakah KUIH KOCI bungkus dalam daun sarang kerengge nie kan.... tak paham aku...sikitla punye beze bendalah tu...yang peliknye xkan KUIH KOCI ader kat kedai mamak kot??? tapi TAPAI ader kat kedai mamak pon plik gak aku rase....

muke confuse NIZ dan KUIH KOCInye?????

Selain tu kiteowang semue pk pantun aper yang paling hebat skali nak tulis...yela nak menang tiket wayang free dari BARRA....dengan semangat yang jitu dan persetujuan same maka pantun yang tercipta :

 lalala..nak menang tiket la.....

Ok...tyme up..aku nak tido da...sok nak bangun study material...boSan...boSan....

2 comments:

Yatre Hayati said...

apa?? niz cakap tapai tuh kuih koci??

Yama said...

bukan2...dier just confuse tapai and kuih koci..aku pon x tau tang mane yang confuse....