Wednesday, April 28, 2010

Exam dan Lipas???

Hari nie hati rase senang + susah jugak..nape ek...hati senang pasal aku tido lame giler tadi pasal penat gune otak nak jawab soklan MGT. Yer la jawab soklan MGT gak wat aku hampir2 lupe ingatan bangunan OM tu ader brape tingkat. Aku susah atie lak pasal tadi jawab MGT memang merepek sehabis baik untuk sedapkan atie konon2 boley jawab. Dan arie nie dalam sejarah aku jawab soklan pekse gune lebey dari separuh booksheet..so satu pencapaian terbaik tuk aku lalala.... Aku harap2 lulus la MGT nie...lau x lulus maybe aku akan gantung diri kat depan fac business menunjukkan tanda protes aku terhadap student science kene amik minor sub business...Apakah?????

Ok habis cite pasal pekse nie..skarang bemule cite kisah idop seekor lipas. Tyme aku ngah download video JUSTIN BIEBER tetibe je dier dok terbang tepusing2 atas membe aku ayien and aku pon tekejjutttt pasal lipas tu tetibe jer landing kat ngan laptop aku...Apakah??? Jerit2 la aku kat situ...So nak jadikan cite..aku pon nak la bunuh lipas nie..serangga racun perosak memang x sesuai nak di biarkan idop kan...Aku amik la majalah ujang nak ketuk lipas tapi cam takot2 la..besar kot lipas tu...Pastu kawan aku nie offer nak ketuk lipas...tapi mengikut pengalaman dier yang mengalami masalah mate (rabun) aku pon pesan la...Ayien ko nati ketuk lipas jangan ketuk dinding lak cam dulu2... dengan muke yang yakin bole and sedikit takot dier pon g la ketuk lipas tu tapi still end up ngan mengetuk dinding sahaja....Apakah ayien...mungkin kene amik class bunuh lipas la kot...

Da tu lipas nie cam nyorok2 la kat segale tempat yang boley nyorok...memule..lipas nie menunjukkan minat terhadap aku dengan nyorok kat towel aku...Apakah????sengal punye lipas..tau x tu wat mandi???? and lipas tu sibuk la nak nyorok  pasal aku ngan ayien nie sibuk kejar lipas nie..yela dalam misi membunuh bende hidup la kan...da try nak ketuk2 tapi x dapat pasal lipas nie licik sangat..aku x tau ape masalahnye..and sekarang dier g lak kat helmet aku...memang cari pasal betul..selain tu maybe untuk menunjukkan minat yang mendalam terhadap aku lipas tu terbang and landing lak kat tudung aku...cis memang lipas durjana betul....

Tibe2...penyelamat rumah kami muncul..iaitu cik yart muncul dan dengan pantas mengetuk lipas dan di sinila tamatnye riwayat lipas yang sengal tetibe masuk umah kitowang lalu tingkap ngan x bagi salamnye....lalu yart pon buang lipas ikot tingkap aku rase..yela dari mane dier datang disitulah kite kene pulangkan kan...


tengok kaki lipas nie yang bebulu nie jer da wat satu badan aku geli geleman...Somoga lipas tu pegi ngan tenang dan aman amin....

1 comment:

muneera fatin said...

yama aku rasa rugi kau bunuh lipas tue memandangkan dia betul2 berminat kat ko dan semua barang-barang ko. ntah-ntah dia lah PRINCE CHARMING yang ko nanti-natikan..haih rugi!!