Wednesday, April 21, 2010

Me + Matsumoto Jun + Arashi = Matsumoto Jun

Aku rase da lame aku x tengok consert Arashi kat lap top aku...yela maybe sibuk ngan justin bieber and nick jonas sampai lupe sekejap pasal jun and arashi...apakah aku nie!!!!x patut betul.... housemate aku cakap aku nie stock minat anak ikan jer...yeke???aku rase x...cume ske dengar lagu2 dorang jer +++ nak tau gossip dorang jer la kan...ok abis pasal anak ikan ker bapak ikan ker....

Isnin minggu nie...pas abis jer present tuk thesis aku...aku +++ kawan2 gi makan same2 + karok...tapi aku x puas pon..dapat nyanyi jap jer... pastu blik umah tewus tido pasal penat...g pon nak kene toup energy la..malam tu nak wat consert arashi kat umah ejat....yela da lame aku x berArashi. Penat pon gi gak umah dorang tengok consert 2009 dorang.....

Waa...da lame aku x tengok Jun nyanyi...ske giler +++ sedey kegembiraan dapat tengok dorang membesar...Apakah ayat aku nie..tapi memang teharu + happy sambil mate begenang tengok consert dorang dan aku berazam nak tewus minat JUN sampai aku tua sampai aku rabun sampai aku x mampu nak bukak mate lagi da... x kesah la suare dier sengau ke aper tapi bagi aku bende tu unik la.... lagi dengar dier nyanyi 5x10 memang perfect la bagi aku....bley wat aku nangis lau dengar lagu tu... dan mungkin sekarang aku berazam nak kumpul wit tuk gi jepun jumpe JUN...

Mungkin aku sedikit obses ngan JUN tapi nak wat cam ner...memang da Terobses kan...Sekarang baru aku ingat nape aku nak wat blog..nak slalu update kesukaan aku pade JUN... dierla salah satu pencetus terjadinye blog nie...So JUN wait 4 me...

rase cam JUN ajak makan lak

cOmey

still cOmey gak kan

totally remarkable by JUN

No comments: