Tuesday, April 13, 2010

FYP fever

Haaa....baru boley tarik nafas lege skit la kot. Aku da siap and anta draf thesis aku!!!! Macam nak jerit2 tanda kegembiraan lak. Yela da x macam orang ada aku sepanjang 1 minggu sibuk siapkan thesis. tido ngan lap top, makan pon ngan lap top...nasib bek x ley mandi ngan lap top law x aku da wat da... Walaupon aku anta lambat dari tarikh dier tapi ape aku peduli janji aku da hantar....

FYP nie memang giler2 punye sengal...Aku tobat x nak da wat keje2 yang berkaitan dengan otak da lepas nie.... So maybe aku nak jadi cikgu sekolah ajar SENI bukan CHEMISTRY....sebab aku baru sedar yang otak aku nie x cukup space tuk bende2 yang berkaitan ngan atom, molecules,reaction2 dan blah..blah..blah...

Sebab FYP nie la aku ponteng class Dr. Yus kesukaanku...(sorry Dr Yus terpakse ponteng) and aku ponteng class MGT gak... (sorry Dr. Zaidi da lame x datang class) cuak gak aku,yela aku x datang class dier 3 class beturut2 kot. Last class pon aku x datang so aku ngah sedey plus cuak...lepas x nak amik final exam nie...

Aku rase antara symptom2 FYP aku :

  1. Tido sejam ke tiga jam jer.
  2. Dapat penyakit makan FYP, tido FYP da same taraf cam demam bola.
  3. Mengalami kekejangan otot2 pada jari seperti hanya 7 jari yang berfungsi, lagi 3 simpan kat tepi...injurt
  4. Keluar ayat2 yang hebat seperti "korang nak kirim nasi BOLEY?"
  5. Mood sentiasa berada pada tahap kritikal.
  6. Tidak mengendahkan hal dunia seperti Tv kat umah aku x pasang2 pon da bape hari da nie..
  7. Aku makan sengkuang yang agak besar saiznya sebab ingat tu buah lai.


Aku jugak nak besalah jer dekat beberape owang, first skali MAK aku pasal arie tu mak aku cOl aku cakap "mak cakap nati tengah bz nie" Selain tu kepada kakak and abang aku kerane buat JANJI KELING ngan diorang semalam... maybe len kali jer la kite lepak bersame yer....  Dan yang terakhir kepada AZIAN ZAKARIA sorry pasal aper yang jadi dan terima kasih sebab ske emo2 ngan aku tyme FYP nie.X saba nak tunggu semue nie abis...da boSan!!!!

2 comments:

Yatre Hayati said...

hahaha..aku pown sama...aku rasa ko dah tak macam orang dah..macam zomniee

Yama said...

hahaha..maybe zombie sek 7