Friday, April 30, 2010

Apakah yang terjadi dalam hidup arie nie????

Apa yang jadi dalam hidup arie nie :
  1. Sibuk study tuk amik paper organo tadi (study last minutes cam semue owang buat).
  2. xley jawab pon exam organo pon (soklan yang wat aku confuse tul ker nie yang aku blaja slame nie).
  3. Thanks Dr. coz kuarkan soklan yang bole wat aku gila tuk beberape minit.
  4. Col mak aku pasal da lame x blik umah sambil mengadu domba (happy tuk beberape minit).
  5. Col abah aku mintak wit nak bayar umah sewa.... (benci mak cik norli!!!!!)
  6. Col akak aku borak2 kosong + sibuk dier ajak aku gi wedding kawan dier (Apakah???)
  7. Col abang aku tapi end up x mendatangkan hasil pon...bengang lagi der la..(whatever!!!!)
  8. Col akak aku tapi kali nie mendatangkan hasil.... (Luv u sis!!!)
  9. Online3...da tentu youtube pilihan utama....lalala..
  10. Pi dinner ngan housemate kat KFC (theme stress organo)
b4 order amik gambar dulu

tyme makan + nak ilangkan stress

semangat nak makan !!!

semue housemate makan KFC

kami baru belajar cara2 nak gelak semula

Da kenyang da...

Da balik umah

1 comment:

Yatre Hayati said...

ewah...semua orang study last minit ek??