Sunday, May 2, 2010

Every HELLO will end up with GOODBYE

Ok aku tau yang sekarang nie aku patut bace buku...pasal nati nak jawab paper material. x bace nati kecoh2 xley jawab, tapi aku x peduli....nak gak tulis entry... Hari nie nak cakap pasal xtvt aku....Ermmm... da nak abis nie so kene spend banyak mase ngan housemate..nati rindu....Semalam aku agak berakusan ngan roommate2 aku...mula2....sibuk2 nak record suare nak nyanyi la kononnye...tapi end up ngan wat video clip...Kire malam tadi kami bersenam sampai kul 2 pagi...Antara lagu yang jadi pilihan :

Damaged
Wake Up Call
Just Dance
Cinta Boneka

Erm diowang nie memang teman sebilik yang rajin wat mende2 giler...keje kitowang nak final jer menggile menari2....alasan nak ilang stress...

Tini si roommateku

Ayien si roommateku

Lepas da penat kitowang wat videoclip...aku pon keluar, paanas dok dalam bilik dengan prestasi ELBA yang x brape nak memberangsangkan.Ape pon terima kasih tuk ELBA kerane berkhidmat tuk 2 taun lamenye tanpa sebarang masalah.Keluar sejukkan badan tapi still busan..so skarang tyme amik pic banyak2 lak...Ooo..lagipon tyme nie baru aku tau hp aku ade frame pic...antara pic yang menarik :

Pirate
bibir Jolie
blonde girl
Hammer tyme

Tuk gambar2 nie model dier Ayien and Yart...Thanks...nati lepas nie lau aku nak gelak boley tengok pic kowang..Thanks jugak kepade yart sebab membenarkan gambarnye menjadi screen saver hp aku. Ataupon pas nie ley wat business, nati bagi 50 : 50.

Yart si model terbaik untuk pic aku

Erm...rindu lak bile ingat mase 1st tyme kenal ngan diowang nie...nati lepas nie da xder la nak wat video sengal..amik gambar giler2..cite hal2 dunie and HATI...xder da nak KUTUK2 owang2 len...melakukan xtvt menggatal bersame2... cerita2 antu yang tah pe2...dan len2..seperti masak bersame sebab xcited kot da der dapur gas tapi sekarang makan nasi bungkus jer...



No comments: