Friday, May 28, 2010

Aku dan Hati

Hati aku memang x tenang sekarang
Dan aku percaya hati aku xkan tenang untuk esok jugak
Kadang2 kite sendiri xboleh nak kawal hati kite
Patutla orang cakap cinta itu buta
Ttapi patutkah cinta membutakan kita
Sedangkan kita tahu yang cinta nie bukan yang terbaik untuk kita

Bende yang ader depan mate memang xpandai kite hargai
Nilai sesuatu bende tu akan nampak bernilai apabila ia berlalu pergi dari kite
manusia memang tamak
Selalu inginkan bende yang lebih
Sedangkan yang sedia ader kita xbelajar tuk hargainye

Aku hanya mampu berharap yang cinta ini hanya datang sekejap
Jadi ragu hati ini pun tuk sekejap
Seperti hujan yang singgah untuk membasahi taman
Sedangkan Air yang dinantikan belum tiba
Hujan itu hanya penyeri taman untuk seketika
Amin...

No comments: