Friday, May 28, 2010

Effect Men Puzzle

Semalam aku tetibe jer nak rase wat bende yang len dari biasa aku pena wat kat umah. Contohnye semalam aku pegi jogging... memang penat. Aku suh anak buah aku temankan pasal jogging sesorang kan busan and mp3 aku lupe nak cas. So nak ajak borak..aku angkut anak buah aku skali. B4 joging aku pegi beli puzzle pasal pale aku pening asyik pk pasal orang yang x patut aku pk..Apakah!!!!So tuk tenangkan atau lebih tepat lalaikan aku dari pkkan dier aku men puzzle.Aku men puzzle dari kul 8.00 pm until 2.00 am. Maunye x aku layan sampai kul 2...Abang aku gi cabut kad astro pasal Isnin nie anak buah aku pekse so kire cam xley tengok Tv... Apakah!!!! Sengal punye idea...ngan aku2 skali xley tengok Tv...Orang baru bis blaja cam aku nie la nak jadi besfriend Tv.. kan3... 

Tapi aku xtau lak men puzzle lelame ader sight effect.Pale aku makin pening tengok puzzle yang satu colour jer...Memula aku ingat nak cari yang colourful skit tapi kedai tu ader yang ikot zodiak..wane lebih kurang jer...Elok pening skit terus aku pening banyak. Selain tu aku sakit tengkuk asyik tunduk tuk beberape jam.Tengah syok aku wat2 tetibe anak buah aku datang nak tido umah aku...menyemak jer..wat bising kat umah aku..tapi bagus gak pasal dorang pon tolong aku cari huruf kat blakang gambar... Cepat skit process aku nak siapkan..

Jam tunjuk kul 2 pagi...mate aku memang x tahan..so ajak dorang tido ngan aku. Yang aku xtahan anak buah aku mintak aku ajar dier nek moto kul 2 pagi..buang tebiat ker..malas layan anak buah aku ngarut..kitorang pon tido...Sok pagi bangun mate belah kanan aku sakit giler.Aku tanye diorang..semalam tido tumbuk mata aku ker??? diorang cakap x...tapi aku x caye pasal sakit cam kene tumbuk tu... Cepat2 tengok cermin x biru pon mate aku... Yela anak buah aku nie tido da macam betukang..semue kaki tangan nak bergerak.. Aku pon abaikan la... pasal nati petang nak gi ble baju raye...hehehe..aku tau lambat gi..tapi akak aku kate kene bli kain sakarang nati xder owang nak jahitkan...so aku semangat la nak bli kain...

Pilihan nak bli kain xlen x bukan kat Jakel sek 7 la..kan baru bukak pastu der SALE babe... Sampai sane memang rambang mate...semue cantik..rase cam nak bli jer semue tapi aku x sekaya tu lagi sampai bley beli Jakel so aku bli mane yang aku ske jer..Tapi memang sumpah cantik kain dier.... Ok abis bab kain... bebalik kepada keadaan mate aku nie..skali da malam nie baru aku tau yang mate aku ader KETUMBIT!!!!! Aku agak tekejut pasal aku rase aku da lame xkene ketumbit... ader la dalm 10 TAHUN x pena kene... So effect paling hebat men puzzle lelame yelah nati kene ketumbit!!!! So dari aku nak siapkan puzzle tu 3 hari aku up jadi 1 minggu...

2 comments:

teenot said...

ha3..jgn la men puzzled..sejak ble ko b'mint ngan bnde2 tuh?hu3..btw,diet ke kt umh?

Yama said...

tah saje jer try pasal jun men lau nak ilangkan stress..tapi x berkesan kat aku