Friday, May 7, 2010

SELAMAT HARI IBU

HARI IBU datang lagi....dan hari nie aku balik umah...lalala...hati senang jiwa pon tenang (apakah???) Hari nie aku plan nak balik umah selepas hari2 gelap aku berlalu...Aku benci semalam...kenape???? mane xnye...printer aku wat hal kot...tetibe jer ink dier nak menggatal ngan aku..kejap kuar banyak..kejap kuar sikit...kejap x kuar... Apakah!!!! x tido aku satu malam...aku printer draf thesis aku dari kul 2 am sampai kul 6.45 am. Ikot atie aku nak jer aku campak longkang printer aku tu...tapi tugu da print final thesis kot...Skarang nie kene pure2 sayang printer aku. Ok abis pasal PRINTER sengal kepunyaan aku tu...let's move with a Mother's day...

Semalam kepada semalam...aku gi tengok IRON MAN...bes giler citer dier..tetibe falling in love ngan laki tua yang HOT. Pastu tengok2 barang tuk Mother's day...banyak bende cantik tapi mahal bagi aku yang tengah sengkek tahap gaban nie...So aku x plan pon nak kasi mak aku per.. Antara yang aku plan nati blik nak wat per...

  1. Ajak akak aku beli barang gune wit dier tapi ader name aku skali.
  2. Masak tuk mak aku (memandangkan aku x pena berjaye masak ngan cemerlang)
  3. Ajak abah aku gi dinner satu family tuk mak aku.
  4. Menjadi anak yang BAIK seperti bangun pagi tolong mak aku wat keje umah.
  5. Buat kek tuk mak aku pasal mak aku ske kek oren.

Aku x sabar nak packin2 barang pasal jap gi akak aku datang amik aku. Rindu giler kat mak aku...lame da x blik umah pastu tadi tengok citer menantu gado ngan mak mertua pastu ending dorang bek2 blik...nangis aku tengok citer tu sambil ingat kat mak aku...yela tyme mother's day nie semue tv stock nak kuar citer2 pasal ibu...so aku yang x brape nak jauh dari umah nie pon touching la kan....SELAMAT ARIE IBU.

EMAK
itu panggilan yang aku slalu gune 
bila aku lapar, sakit, nak mengadu
tapi mak x pena pon nak marah
selalu layan aku 
sebab emak memang xkan kecewakan anak dier
tapi anak selalu susah nak jage hati emak
semue nie kerane emak adalah emak
dan anak adalah anak



No comments: