Wednesday, May 12, 2010

Hafiz Hashim Hero Malaysia

Hari selain aku gotong-royong bersihkan umah sewa aku...(walaupon x banyak yang aku wat), aku tengok badminton piala thomas... X sangka malaysia dapat masuk separuh akhir...menjerit cam owang giler aku kat umah nie ngan housemate tercinta....bes3...motif utama aku nak malaysia menang nak tengok chong wei men lagi. Tapi tadi aku cam da decide... nak tengok Hafiz Hashim men lagi huhuhu...

Tetibe jer aku rase dier cool giler men pon cam x menggelabah sangat...aku sokong sangat pengulas tu cakap yang dier ble men x nampak cam beria sangat tapi sebenarnye beria men....aku stuju sangat3!!! x sabar nak tugu next game. Tapi nati jumpe china x tau la boley menang ker x...lau menang nati...Aku nak wat satu der tuk diri sendiri...

Ok gud Luck tuk Hafiz Hashim yang da mule masuk dalam list aku....

nampak cool as usual

No comments: