Sunday, May 9, 2010

Sweet Home + AF + Farewell Party + Mentor = Happy Day

Pas nie da abis blaja.. aku x plan gi nak wat per... keje pon x mintak gi... tibe2 rase cam stuck kat dalam satu box... oh... sangat miss in box pada ketike nie.. ok... lek3.... maybe aku kene cuti dok umah lam seminggu nie pastu baru cari keje...ok ker??? Ader lecturer tu cakap carik jer keje dulu... gi pon nak dapat lambat gi... aku rase lek2 dulu kot... malas nak pk.

Dapat balik umah jap memang bes...mule2 balik panggil name mak aku banyak kali...rindu la katekan. Pastu cam jadi baik jer kat umah. Sempene arie ibu nie aku kene la berbakti skit kat mak aku.... so, ble rase malas jer nak wat semue keje aku pon terpakse jadi sedikit rajin la... Pastu borak2 ngan akak aku hal kehidupan masing2... citer dari ngantuk sampai x jadi ngantuk... rindu sangat2 bende kecik cam nie... x sabar nak balik umah lagi... Lagi satu abah aku balik jer aku terus mintak nak tengok perut abah aku...yela kan operate dulu2 tu...abah aku cakap x sakit da tapi gatal....So everything is ok...aku ske3...

Balik umah tengok AF tapi aku x sure consert ke bape...aku rase doworang semue da der improvment la... DAUS yang aku minat tu pon...cam biasa suara bagi aku bese jer tapi effort yang dier kasi tu ok sangat2... nyanyi lagi LINKIN PARK-NEW DIVIDE. Bagus2... aku ske... harap2 dapat masuk final tapi cam x mampu jer... x kisah lah dapt ker xkan.

Balik Shah Alam dapat makan laksam yang nurul bawak..thanks nurul...first tyme aku makn laksam...rase dier okla..cume x pedas jer..aku ske makan mende2 yang pedas. Pastu malam tu nak wat farewell party merangkap belated bufday nurul. Mak nurul nie pandai giler wat kek coklat...cam tempah kat kedai... Lazat, enak , berkrim disukai ramai.... sehingga menjilat jari jemari.... Sambil tu kitowang tengok MENTOR... x sangka AzmeeR tu bole nyanyi... and persembahan Ila Damia paling best la bagi aku...

A better life will come your way the second you get up and start walking toward it. 
Jason Gracia

1 comment:

Unknown said...

salam ziarah anda..moga selalu sihat dan gembira