Sunday, May 16, 2010

Mengarut Saje



Dalam hidup nie macam2 bole jadi...kadang2 x semue bende jadi macam yang kite plankan. Aku dalam pale otak ader la pk ala2 mat jenin gitu pasal life aku. Ape kan jadi, plan nak wat per, cam ner nak selesaikan problem sendiri, and macam2 bende yang xpatut aku pk pon skarang nie rasenye... cume otak aku xnak dengar cakap and still keep on thinking....So rase sedikit like hell di sini la kan.

Aku rase aku nie memang xley nak jadi owang yang independent la, slalu kene depent kat owang len. So aku rase cam takot jer...tapi xtau takot nagn aper!!! Aku rase semue owang pon pena rase cam tu and skarang aku rase bende tu and otak aku xley nak stop pk. Aku x ske!!! wat pening pale aku jer. Adakah ini tande2 aku da semakin tua???? TIDAK!!!! yela selalunye owang tua je yang ske pk bende2 complex nie and aku rase skarang nie aku da officially register diri tuk gelar diri wanita tue yang ske pk bende2 complex. Apakah aku nie...(abaikan).

Kirenye esok aku selamat mendaftarkan diri sebagai penanam anggur yang berjaya sebab sok aku akan anta thesis and berakhirlah idop sebagai student...(adahal da lame da x jadi student da). so tuk abiskan hari2 sebagai penanam anggur nie aku start download citer prince of tennis....ske giler tengok citer tu...Ryoma tu comey and terror sangat men tennis. Nie semue salah badminton la nie...bosan tengok malaysia men cam tah pe2 aku pon download la citer tu...kire xderla skit atie sangat pasal lau Ryoma men mesti menang...huhuhu...

Aku xske cakap yang diri aku nie malang...tapi xtaula memang malang la aku nie....da lame blog aku nie xley nak approve comment owang...tapi x kisah la...blog nie pon cam tenpat aku luah perasaan kot...Apakah ayat aku nie...Yang penting harap2 dapat abis download prince of tennis.


cOmey!!!

No comments: